7 comments on “Puțin aer de Lausanne

  1. super..ca de obicei defapt!
    si iar ma gandesc,ca trebuia sa dau la medicina si eu…macar am si concediu si ceva bani de umblat talidumba hai hui prin lume..ca filosofia te tine in carti si in praful ideeilor,deci tine-te nene de visat :))

    mi-e dor de tine :*

  2. Felicitari! “Pe-o straduta din Diablerets” este un caine…Nu pot sa-mi dau seama bine, dar parca seamana a ciobanesc romanesc carpatin…

    • Tot ce-i posibil însă după ce am studiat puțin poza cu pricina, la mărirea ei devine destul de clar că ar fi mai degrabă vorba despre un ciobănesc german (alura câinelui și coloratura blănii îmi sugerează asta).
      Induce destul de mult în eroare faptul că persoanele de lângă câine sunt de fapt copii de statură mai mică (în raport cu câinele) și faptul că botul câinelui este ușor “camuflat” de piciorul drept al fetei cu geacă roșie din fotografie.

      • vai, mai Danii, nu crezi ca exagerezi un pic? Adica amandoi stim ca era de fapt un ciobanesc carpatin venit din Romania la SPA in Elvetia. Si nu cred ca e rusinos sa recunoastem asta. Ce zici?

  3. Pingback: Nu e horn, e Matterhorn! « Un strop de aventură

Leave a Reply

