5 comments on “Schiind în Gura Lupului

  1. mestere sa ne traiesti, dar de la Swizzera nu ai neste poze, ca astea de la noi cand vad cum arata partiile( si crede-ma chiar nu vreau sa fiu snob sau figurant) si instalatiile de ski asa ma intristez ca la altii se poate si la noi nu…., de fapt la noi nu se vrea.
    hai te salut si ne auzim la un tel cat de curand, ca eu unul vreau sa fac un week-end la Sureanu si poate te bagi si tu.
    te sun eu oricum sa-ti dau detalii.

    • Am poze, am și idei (cu ultimele două ieșiri în Elveția) însă nu am timp prea mult momentan. Dacă cumva mi se eliberează chiar și din întâmplare agenda în vre-o zi… vei fi primul care va ști!

  2. ah si sa nu uit, vroiam sa-ti mai zic ceva: “da ce burta ai facut tu Tibi draga!!!!!!”
    asa-i la astia bogati care-si fac concediile numa prin Swizzera, creste si marmida.
    hai ti pup

    • Am făcut puțină burtă în ultima vreme, ce-i drept, însă în poza aia e amplificată “senzația” pentru că în geaca aia aveam mai multe chestii prin buzunarele din față și în plus cred că nici poziția respectivă nu mă avantajează prea mult… 🙂

Leave a Reply

