5 comments on “La agățat hamace!

  1. Pingback: Hamac, hamac, da’ cum să-l fac? | Un strop de aventură

    • Cele care apar in poze au venit la pachet cu niște chingi care se vindeau la Auchan pe post de sistem de prindere/ancorare a hamacului, dar inele similare de diverse diametre cred ca ai toate șansele sa găsești la hypermarketurile specializate pe materiale de construcții si grădinărit gen Praktiker, Dedemann, etc.

  2. am primit si eu de curand un hamac,mai am de luat pt el cordeline.nu am habar ce dimensiuni sa fie,tipa de la care l-am primit mi-a spus sa fie cam de 5 m fiecare,dar ca si diametru?ce imi recomandati?si de unde pot cumpara?

    • Personal folosesc cordeline (paracord) de 6 mm diametru și lungime de 5,5 m. Sunt seturi făcute de Simond de 6 mm diam. si 5,5 m lungime (undeva la 20 lei setul) care sunt comercializate și la Decathlon, in diverse culori (roșu, verde, galben si albastru) pentru o mai buna asortare cu culoarea hamacului. Le recomand cu încredere tuturor!

Leave a Reply

